Morgen is het zover… Je mag je creditcard weer tevoorschijn halen voor een sessie online shoppen! NET-A-PORTER start dan met de verkoop van de nieuwe limited edition collectie Altuzarra x Target. Wij geven alvast een voorproefje!

Over de collectie

Altuzarra is een luxueus ready-to-wear vrouwenmerk uit New York, in 2008 opgericht door Joseph Altuzarra. Al sinds zijn jonge jaren wist hij het zeker; hij wordt een kledingontwerper die vrouwen modern, sterk en verleidelijk laat voelen en ze een dosis zelfvertrouwen geeft. Zo geschiedde. Hij combineert natuurlijke vrouwelijkheid en Franse verfijning met Amerikaans gemak. De afgelopen tijd heeft Altuzarra nauw samengewerkt met retailer Target. Wait, what, Retailer? Dat betekent dus affordable prices… De bijna 50 items variëren van prijzen van $ 17,99 tot aan $ 89,99. Altuzarra gelooft in de kracht van mode en wat het met een persoon doet, niet alleen aan de buitenkant, ook aan de binnenkant. Om die reden heeft hij besloten om een samenwerking met Target aan te gaan. Target is altijd zoekend naar inspirerende designers. Zij wilde de passie die Joseph Altuzarra heeft voor het overbrengen van vrouwelijke confindence aan haar klanten overbrengen. Wij vinden het een gouden combinatie!

Wat kun je ervan verwachten? Een krachtige collectie, waar veel vrouwelijke schoonheid in terug te vinden is: jurkjes, leer, getailleerde rokken en veel accessoires. De collectie is vanaf 14 september online via NET-A-PORTER.COM te koop.

P.S. Heb jij de eerste beelden van de samenwerking tussen H&M en Alexander Wang al gezien?

Altuzarra x Target

(Visited 85 times, 1 visits today)