Na een knaller van een designer samenwerking met Balmain, is het al weer tijd voor een nieuwe samenwerking. ‘Zo snel al!’, horen we je denken. Inderdaad, want voor de nieuwe collectie van de H&M Conscious Exclusive werkt H&M samen met Musée des Arts Décoratifs, gevestigd in het Louvre in Parijs. Dat klinkt toch helemaal geweldig!

De nieuwe collectie wordt op 7 april 2016 (nog even wachten dus…) gelanceerd. Op hetzelfde moment wordt de nieuwe tentoonstelling van het museum, Fashion forward – Three centuries of fashion, geopend. Hier zullen ook bijzondere kledingstukken van H&M gepresenteerd worden, zoals een item uit de collectie van Karl Lagerfeld voor H&M uit 2004. De kleding voor Conscious Exclusive is geïnspireerd op dit museum spektakel. De collectie zal voornamelijk bestaan uit rode loper jurken, die verkocht zullen worden via de webshop en 180 winkels wereldwijd. Nog een leuk detail: de dochter van Carine Roitfeld, Julia Restoin Roitfeld, zal het gezicht worden van de campagne. Wij zijn helemaal enthousiast over deze H&M samenwerking! Jij ook?

READ NEXT:
De H&M x Balmain Marktplaats gekte
Parisian chic: 5 Franse merken die jij nog niet kent!
Deze vraag moet jij jezelf stellen tijdens het shoppen

Source: H&M
(Visited 1,796 times, 1 visits today)