Gisteravond was het nog zo gezellig. Drankje na drankje gooide je naar binnen. Toch had je dat laatste drankje beter kunnen laten staan, maar jammer genoeg kun je dit niet meer terugdraaien en lig je nu met een kater in bed.. Gelukkig hebben wij de beste oplossing gevonden. Je kater kun je het beste uitzweten met deze workouts! Natuurlijk laten we je geen burpees doen voor een uur. Nee, deze work-outs zijn juist supersimpel en zo ben je zó van je kater af. Let’s start!

Liggende workout

Ga op je rug liggen en strek je armen vooruit. Kom langzaam omhoog met je bovenlichaam en trek tegelijkertijd je knieën naar je toe. Houd je armen gestrekt! Doe dit ongeveer 45 keer. Je kunt dit het beste doen in setjes van 15. Na 15 keer neem je een kleine pauze van 30 seconden en dan doe je er weer 10 en zo door.

V-up workout


Ga op je billen zitten. Trek je benen naar je toe en laat je voeten op de grond staan. Zet je handen achter je neer en duw in 1 beweging je lichaam omhoog. Ga terug in de eerste positie en stek je benen omhoog. Wijs tegelijkertijd met je handen naar je voeten. Doe dit ook 45 keer en weer in setjes van 15.

Yoga workout

Ga staan en zet je voeten tegen elkaar aan. Plaats je handpalmen tegen elkaar aan en zak iets door je benen. Draai dan alleen met je bovenlichaam naar links of naar rechts. Draai terug naar voren en strek je armen (los van elkaar) helemaal omhoog. Doe dit 30 keer naar rechts en 30 keer naar links. Je kunt dit ook weer het beste doen in setjes van 10. Na 10 keer neem je weer een pauze van 30 seconden en zo door.

Doggy workout


Ga als een hondje op je knieën zitten en zet je armen gestrekt voor je. Strek dan 1 been helemaal naar achteren met zorg dat je met het puntje van je teen naar boven wijst. Doe dit zover je kunt! Doe deze oefening ook 45 keer. Het beste is weer in setjes van 15 keer.

Wil je meer katervriendelijke work-outs die je in bed kunt doen? Klik dan hier.

Nóg meer dagelijkse work-outs?
Effectieve work-outs voor verschillende bil-types
Workouts voor tijdens het tanden poetsen

Deze workout maakt je langer!

(Visited 1 times, 1 visits today)