Als je lange dagen maakt op kantoor en je zit uren achter je computer, is het haast vanzelfsprekend dat je last krijgt van je nek, rug en/of schouders. Het is daarom goed om af en toe even een rondje te lopen en bijvoorbeeld even naar buiten te gaan. Maar dat schiet er weleens bij in en voor je het weet is het te laat.

Wat te doen? Met de vier onderstaande stretches zorg jij ervoor dat je spieren weer helemaal los zitten en je nergens meer last van hebt. Succes!

Stretch #1:
Deze oefening is erg goed voor als je nek vast zit en kun je gewoon op je luie stoel doen!

Stretch #2:
Als je meer last van je onderrug hebt, is het goed om deze stretch te doen. Je hebt alleen een matje waar je op kunt liggen nodig.

Stretch #3:
Om de hele rug lekker te stretchen kun je deze oefening proberen. Ook hier heb je alleen een matje voor nodig. (Ook train je met deze oefening meteen je billen mee!)


Stretch #4:
Wil je je rug en nek stretchen? Doe dan deze oefening! Het ziet er misschien een beetje stom uit, maar het werkt zeker!

DE work-out guide
Work-out guide: welke oefeningen gebruik je voor welk lichaamsdeel?

Wil je nog meer oefeningen op je werk doen?
5 oefeningen die je op je werk kunt doen

 

PHOTOCREDITS : CAREERGIRLDAILY

(Visited 1 times, 1 visits today)