Hou jij ook zo van een lekkere Starbucks frappuccino? Dan ga je vast heel blij worden van dit recept voor een gezonde variant! Hmm, lekker met slagroom en karamel.. Loopt het water jou ook al in de mond? Bij ons wel!  En nog beter: je hebt ’m binnen een paar minuten gemaakt! Benieuwd hoe je dat gaat lukken? Lees dan gauw verder…

Dit is de gezonde variant van een Starbucks frappuccino

Wat heb je nodig?

– 3 kopjes ijsklontjes (geen gemalen ijs)
– 1 kop koude sterke koffie (of ga voor een van deze heerlijke koffievervangers)
– 1/2 kopje ongezoete vanille amandelmelk
– 2 eetlepels vetvrije slagroom topping
– 1 eetlepel suikervrije karamelsaus

Optioneel: 1/2 theelepel vanille-extract

Hoe maak je de gezonde Starbucks frappuccino?

Doe de ijsklontjes, koude koffie, amandelmelk en eventueel vanille-extract in een blender en mix totdat het een romig mengseltje wordt. Proef tussendoor even om te bepalen of er wat meer koffie of een van de andere ingrediënten bij moet. Als laatste doe je er een beetje slagroom en karamelsaus op. Et voilà, je hebt een gezonde Starbucks frappuccino. Drink smakelijk!

 P.S. Probeer ook eens deze drankjes waar je een strakke buik van krijgt!

Source: Averie cooks

(Visited 1.214 times, 1 visits today)